THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, August 10, 2009

konvoi bukit merah


ohlalalala...setelah satu sem lebih kitorg rancang mini konvoi akhirnye terlaksana..walaupun juz 9 org tapi kitorg ttp epy n enjoy p bukit merah...huhuhuhuh...ari sebelom aku dmm n sakit badan.tapi smgtnye pasal x pe..hahaha..sakit badan semua aku tolak tepi..byk gak la hlgn kitorg nk sampai sane..dgn hujan,sejuk+terketar2..hahahah..yg lawaknye kitorg sempat tdo lagi time berenti bawah fly over sementara tggu hujan reda..sampai sane dalam kol 10am...lame gak la coz kitorg tolak kol 5am..lg pon kitorg bawak slow2 je..biar lambat asal selamat..tol x kawan2..sampi sane je kitorg x byk ckp da...terjun terus dalam air..sampi kpale aku nek pening coz air masuk hidungg..ngeee..laps mandi kitorg lepak kat bawah pondok sambil skodeng..ngeee last2 semua tertdo...ada org kutuk time kitorg tdo..tapi kitorg x kisah coz kitorg da lame sampai..die baru je smpi nak bising2 lak..hahahaha..huhhuhu..advanture la konvoi kali nie..ngee.seronok gile..byk la citer lawak..tapi x kan aku nak citer kot kat sini..nak taw comment aku kat ms k...kalo nak tgk pic kat ms aku ada..heheheh..k la..nant ada event bru aku post lag k..tatata

1 comments:

Amirrul-Azie said...

yg naek 125z tu smart kan..haha..